Saturday 28 June 2014

Apa itu WhoHAA?

WhoHAA.com adalah program kumpul points, kemudian points-points yang di terkumpul di reedem dengan barangan yang terdapat di laman WhoHAA. Untuk tebus barangan adalah mengikut jumlah point yang telah ditentukan untuk setiap barang.Contoh barangan seperti di bawah :


WhoHAA.com ni sesiapa pun boleh join, tiada blog, tiada twitter tiada facebook dan pelbagai lagi laman sosial yang anda tiada pun boleh join, points tetap naik kalau kerap jawab soalan. Tetapi agak kurang sikit points anda berbanding anda memiliki laman sosial lain, sebab jika ada rakan anda join WhoHAA di bawah link refferel anda, anda akan mendapat 100 points daripada setiap seorang rakan anda. Jika ada facebook sahaja pun dah cukup baik. ^^
CARA UNTUK DAPATKAN POINT
1.Jawab soalan. Soalan disediakan seperti contoh banner di bawah yang disertakan soalan dan maklumat untuk anda mendapatkan jawapan. Disetiap soalan juga disertakan jumlah point yang akan anda perolehi jika anda menjawab dengan betul, point tidak akan dipotong jika jawapan anda tidak tepat, dan anda masih boleh mencari jawapan yang betul serta point yang anda prolehi juga tetap sama.

2. Coupon Redeem. Coupon redeem atau adalah tidak menentu atau tidak di jangka bila, jadi kita kena alert dengan point coupon redeem, cara nya mudah sahaja, LIKE Facebook WhoHAA dan tick Notification page WhoHAA, jika mereka post tentang coupon redeem tu automatik keluar di notifacation fb anda. Jumlah point coupon redeem juga adalah tidak menentu. Contoh Coupon redeem Klik sini(1) dan sini(2).

3. Refer a friend. Anda akan mendapat 100 points untuk seorang rakan yang mendaftar akaun WhoHAA menggunakan link anda. Klik Refer a Friend seperti dalam gambar di bawah untuk mendapatkan link tersebut.

Pendaftaran WhoHAA.com : Klik sini
ALAMAT WHOHAA.COM


ENTRI LAIN :
Pendaftaran WhoHAA.com : Klik sini
Facebook WhoHAA.com



No comments: