Friday 27 June 2014

Apa itu 8Share?

8Share adalah kelab ganjaran peribadi untuk pengguna media sosial yang suka mendapat barangan percuma, wang tambahan setiap bulan, dan menjadi yang pertama untuk memperkenalkan sesuatu yang baru.

Anda akan dibayar tunai dengan kongsikan iklan Special dilaman 8share, anda boleh kongsi di twitter, facebook, dan blog. 

Anda juga akan dibayar apabila anda mengajak kawan-kawan anda menyertai 8Share. Anda akan mendapat RM1.00 untuk seorang rakan yang menyertai anda, tapi INGAT !!, sila pastikan link di mana rakan anda sign up itu adalah link invite anda. Didalam akaun 8Share anda memang telah disediakan khas link invite.
Gambar di bawah menunujukkan bagaimana anda mendapat RM1.00 setelah rakan anda menyertai 8share melalui link anda. Susah kah?? jangan risau ye..jika tidak faham memang agak susah, jika sudah faham nanti kita hanya share ja^^. Jika masih belum faham tentang 8share ni sepenuhnya. Kita hanya share di facebook atau twitter dahulu.




Dapatkan Mata Sumbangan (BP) dengan menjadi ahli 8Share yang aktif. 8share juga akan mengadakan peraduan untuk anda memenangi pelbagai gajet dan hadiah.

8Share akan memberi ganjaran kepada anda atas sumbangan cerita dan menyiarkan cerita yang mereka iklankan!
8Share memberi ganjaran dalam tiga langkah berikut:
  • Mendapatkan bayaran secara tunai
    Setiap bulan, kami mengeluarkan wang tunai pendapatan kepada penyiar 8Share yang menyiarkan Special dengan membuat transaksi wang tunai ke dalam akaun bank anda.
  • Mendapatkan Mata Perolehan (BP)
    Setiap hari, anda boleh memperoleh mata perolehan dengan menyertai aktiviti yang dijalankan di 8Share.
  • Hadiah dan saguhati
    Dari masa ke semasa, terdapat pelbagai hadiah bakal diberikan apabila anda menyertai peraduan kami. Setakat ini sahaja, 8Share telah menghadiahkan iPod, kamera, komputer riba, tiket konsert dan wayang, baucar malah sebuah kereta!





No comments: