Saturday 28 June 2014

Apa itu BP?


Apa itu BP?
BP ialah Bonus Points (Mata Perolehan) bukan wang tunai. Ia menunjukkan berapa banyak anda telah kongsikan iklan-iklan. Sesiapa yang mempunyai BP yang tinggi, adalah ahli 8Share yang aktif dan penyiar berpengaruh di laman sosial.
Bila saya akan menerima BP?
Anda akan menerima
  1. 1 BP untuk setiap Iklan Special yang anda siarkan.
  2. 1 BP untuk setiap lawatan unik (U.V.) yang anda dapat apabila menyiarkan Kempen Causes/Social Good
  3. 10 BP untuk setiap perubahan profil yang dibuat (URL profil, gambar profil, tentang saya, dan lain-lain lagi.)
Adakah BP mempunyai nilai kewangan?
BP tidak mempunyai nilai kewangan. BP tidak boleh ditukar ke mata wang.
Apakah yang boleh saya lakukan dengan BP saya?
BP anda boleh gunakan untuk menuntut barangan 8Share apabila ia disediakan. Contohnya barangan seperti gambar di bawah, pada masa ini saya hanya boleh tuntut 8share stickers kerana BP terkini saya hanya 74 BP. Jika saya mempunyai 10,000 BP saya boleh tuntut Voucher AirAsia RM100. ^__^ 



No comments: